Title: |
Restoring the Acropolis Monuments/ acropolisrestoration.ysma.gr
|
Author/Creator: | Καϊμάρα, Ειρήνη / Kaimara, Irene Λεοντή, Ασημίνα / Leonti, Asimina Καρκαζή, Έλλη, Karkazi, Elli |
Type: | Online Application |
Date: | 2025 |
Publisher: | Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης Acropolis Restoration Service |
URI: | http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/handle/11174/414 http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/handle/11174/415 |
Is Related to: | Ακρόπολη και Αναστήλωση [Teacher's Pack] /11174/386 Εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Μια μέρα στην Ακρόπολη - Αναστηλώνοντας τα μνημεία της" [Video] Μια μέρα στην Ακρόπολη, αναστηλώνοντας τα μνημεία της - Χάρτης και φυλλάδιο εξερεύνησης [Leaflet] 10 Ερωτήσεις για την αναστήλωση των μνημείων της Ακρόπολης [Leaflet] Προβολή των αναστηλωτικών έργων στην πλατφόρμα YouTube κανάλι ΥΣΜΑ [Video] Οι Δρόμοι της Ανάπτυξης "Ακρόπολη: Έργα συντήρησης και αποκατάστασης" [Video] Εικονική περιήγηση στην Ακρόπολη / www.acropolisvirtualtour.gr [Online Application] "Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΄Μια μέρα στην Ακρόπολη αναστηλώνοντας τα μνημεία της΄". Ενημερωτικές Ειδήσεις, ΥΣΜΑ, τεύχος 12 [Publication] "Η αναστήλωση της Ακρόπολης για παιδιά...στον βράχο και στο διαδίκτυο". Πρακτικά 6ης Διεθνούς Συνάντησης για την Αποκατάσταση των μνημείων της Ακρόπολης [Publication] |
Abstract: |
An educational website that presents in a simple, comprehensible and interactive way the contemporary restoration works on the Acropolis monuments. It also includes games and relevant educational material.
|
Executing Organisation: | Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης / Acropolis Restoration Service |
User Role: | Student Educator Family Visitor |
Curriculum: | English History Computer Science Technology |
Alternative Web Page: | https://acropolisrestoration.ysma.gr/ |
Educational Level: | Secondary Education Higher Education Life Long Education |
Subject: | Architecture Restoration |
Language: | Greek English |
Monument: | Parthenon Erechtheion Athena Nike Propylaia The Athenian Acropolis Other monuments |