|
Title: |
10 Questions about the restoration of the Acropolis monuments
|
Author/Creator: | Καϊμάρα, Ειρήνη / Kaimara, Irene Λεοντή, Ασημίνα / Leonti, Asimina Παράσχου, Σύλια / Paraschou, Sylia Χατζηασλάνη, Κορνηλία / Hadziaslani, Cornelia |
Contributor: | Illustrator: Ζουρνατζή, Έλενα / Zournatzi, Elena |
Type: | Leaflet | Date: | 2015 |
Publisher: | Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης Acropolis Restoration Service |
URI: | http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/handle/11174/364 |
Other Identifiers: | ISBN: 978-618-81618-5-6 (ελλην. έκδοση) ISBN: 978-618-81618-6-3 (english version) |
Is Part Of: | Πάμε στην Ακρόπολη [Museum Kit ] |
Is Related to: | Το Πρόγραμμα Γλαύκα: Το ταξίδι – Οι αιτίες της φθοράς στα μνημεία της Ακρόπολης [Presentation] Το Πρόγραμμα Γλαύκα: Η μέθοδος των επεμβάσεων στα μνημεία της Ακρόπολης – η δομική αποκατάσταση [Presentation] Το Πρόγραμμα Γλαύκα: Οι αρχές των αναστηλωτικών έργων στην Ακρόπολη [Presentation] Το Πρόγραμμα Γλαύκα: Μηχανήματα και νέες τεχνολογίες [Presentation] Το Πρόγραμμα Γλαύκα: Οι αξίες που αντιπροσωπεύουν τα μνημεία της Ακρόπολης [Presentation] Μια μέρα στην Ακρόπολη, αναστηλώνοντας τα μνημεία της - Χάρτης και φυλλάδιο εξερεύνησης [Leaflet] Το πρόγραμμα Γλαύκα / https://theglafkaproject.ysma.gr/ [Online Application] Ακρόπολη και Αναστήλωση [Teacher's Pack] Εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Μια μέρα στην Ακρόπολη - Αναστηλώνοντας τα μνημεία της" [Video] Σμίλη & Μνήμη - Εξερευνήσεις για παιδιά και γονείς [Leaflet] Προβολή των αναστηλωτικών έργων στην πλατφόρμα YouTube κανάλι ΥΣΜΑ [Video] Ακρόπολη και Αναστήλωση [Lesson Plan] |
Abstract: |
In this trail, children can explore the Acropolis and learn about the contemporary, large-scale technical project taking place on the monuments of the Rock, through the answers to the ten most frequently asked questions about it. The answers are given by Glafka, a specially designed owl - mascot.
|
Extent: | 10 |
User Role: | Student Family Visitor | Subject: | Restoration | Language: | Greek English | Monument: | The Athenian Acropolis |
|